maandag 20 april 2020

Opdrachten en wisk-ideetjes

Dag lieve schatten, dag mama's en papa's, 

Vanaf morgen zet ik af en toe opdrachten op de blog die te maken hebben met het thema waarrond we normaal zouden werken in de klas. 

Ik maakte ook werkblaadjes voor de kleuters. Normaal werken we hier niet mee in de klas, maar er zijn ouders die dit graag aanbieden aan hun kinderen terwijl zij aan het werk zijn thuis. Als je die graag wil, mag je me mailen en dan stuur ik die met veel plezier naar je toe 😃 Deze zijn vooral voor de tweede kleuters uit onze klas of voor de eerste kleuters die wat extra uitdaging nodig hebben. 

Ik zal ook af en toe een wisk-ideetje op de blog plaatsen. Dit zijn allemaal spelletjes, opdrachten of oefeningen die met 'kleuterwiskunde' te maken hebben: aanleren van de kleuren, dingen sorteren, dingen rangschikken, begrippen inoefenen, ... 


Alle opdrachten zijn geheel vrijblijvend! 

Als je iets uitprobeert, mag je daar nog altijd foto's of filmpjes van doorsturen. Die kunnen dan, mits toestemming, op de blog worden geplaatst. 

        - romina.desmet@kbkscholen.be

        - Romina Desmet op Messenger 

Ik kijk er al naar uit 😃

Dikke knuffel, 

Juf Romina 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten